Tango

Matko przenajświętsza, wiem! Jestem człowiekiem miłującym, uwielbiającym i wychwalającym prostotę, do tego estetyka, uwaga powtórzę – estetyka! Dlatego, jeszcze za czasów radośnie śmigającego mi pingwina zaadoptowałem pewien schemat, który obdarzyłem miłością szczerą, prawdziwą i gorącą. Jak matka dziecko, jak kochanek kobietę, jak nie przymierzając – Ash swoje pokemony.

Tango

Tango

Tango, to zna chyba każdy. Bo jakżeby inaczej. Programy używają, systemy używają. Taaakie Tango grała kiedyś Trutka Suflera i się nie mylili. Wprawdzie wystarcza jedna osoba z zamiłowaniem do prostoty, nie dwie, ale można i grupowo. Styl systemu to niby coś związane Tango Classics, ale mi jak najbardziej pasuje do motywu. Do tego ikony w systemie pozyskane dzięki Super Diper Tango Paczerowi, który to znalazłem na Deviancie. Do tego styl Fajafoxa.  To wszystko wysoka ciżbo. Dziękuję.

Linki:

About rajca

Geograf, paleogeograf - paleolimnolog. Piwosz i piwowar domowy ;)